Skip links

Wizerunkowa sesja dla LOT Cargo

To była bardzo owocna sesja wizerunkowa. Jej organizacja to było dość skomplikowane przedsięwzięcie, udało nam się jednak wszystko spiąć na ostatni guzik.

Wszystko zaczęło się od tego, że LOT Cargo, wydzielona część firmy LOT zajmująca się przesyłkami lotniczymi, zwróciła się do nas o wycenę sesji. Sesja miała obejmować stworzenie wizerunkowej kreacji na potrzeby marketingu. Zdjęcia miały odbywać się na hali LOT Cargo, przed budynkiem hali, w magazynie oraz na płycie lotniska.

Wszystkie procedury dopuszczające nas do zdjęć trwały miesiącami, w końcu jednak udało się nam je uzyskać. Nastąpił pamiętny dzień, a właściwie trzy dni, podczas których wraz z pracownikami LOT Cargo mogliśmy poruszać się pomiędzy miejscami zdjęć. Najciekawszą częścią zlecenia było poruszanie się po płycie lotniska między startującymi i lodującymi samolotami. To robi ogromne wrażenie, gdy te maszyny wielkości dinozaurów wznoszą, opadają i suną, a my niczym mrówka, śmigamy między nimi lotniskowym autem.

Drugą ciekawą rzeczą jest to, co samoloty przewożą w swoich lukach bagażowych. Do najciekawszych towarów należą zwierzęta (w tym rybki akwariowe), trumny z nieboszczkami (przechowywane w specjalnych chłodniach) oraz… niewielkie auta. Być może pamiętacie niezwykłą historię miłości Toma Hanksa do Polskiego Fiata 126p, która zakończyła się wysłaniem go rejsowym Dreamlinerem do USA.

Oprócz zdjęć floty powstały także zdjęcia pokazujące praconików LOT Cargo, którzy codziennie nadzorują wysyłanie mniej i bardziej niesamowitych pakunków. Efektem naszej sesji możecie obejrzeć poniżej, a wśród nich także kilka zdjęć backstage’owych.