Skip links

Portret biznesowy Warszawa

Sesje biznesowe dla firmdla startupówdla twórcówdla freelancerówdla polityków

Obraz ma w biznesie kolosalne znaczenie. Udana sesja biznesowa owocuje w zdjęcia, które potrafią zachęcić potencjalnego kontrahenta do podpisania umowy, przyciągnąć większą liczbę Klientów, zapewnić udaną rozmowę kwalifikacyjną. Przede wszystkim pozwala na zaprezentowanie swojej działalności. Fotografie doskonale uzupełnią witrynę internetową, katalogi czy profile w mediach społecznościowych. Umów się z nami na sesję biznesową w Warszawie, a określimy jej cel, miejsce i plan.

Mamy doświadczenie zarówno w pracy z kadrą zarządzającą, jak i całym personelem firmy. Wiemy, jak współpracować z osobami niemającymi doświadczenia w modelingu. Potrafimy rozwiać ich wątpliwości i poinstruować tak, aby każdy wyglądał korzystnie. Wiemy, jak wielkie znaczenie może mieć dobre zdjęcie, dlatego warto od początku zainwestować w profesjonalną sesję biznesową. Budowanie rzetelnego wizerunku i zaufania wśród odbiorców z pewnością przełoży się na ilość zleceń.

Świetnie zdajemy sobie sprawę z tego, że fotografia dla firm i fotografia korporacyjna to nie przelewki, dlatego do każdego zlecenia podchodzimy nie tylko indywidualnie i z pasją, ale także ze świadomością reguł, jakimi rządzi się świat biznesu: jesteśmy elastyczni, komunikatywni, nastawieni na ścisłą współpracę z Klientem i gotowi na zmiany nawet w ostatniej chwili.
Chętnie dostosujemy się do wymagań zlecenia, czy to dojeżdżając na wyznaczone przez Klienta miejsce sesji (nasze studio znajduje się w centrum Warszawy), czy drukując odbitki na miejscu w naszym mobilnym laboratorium, czy nawet organizując fotograficzny show w stylu retro.

Potrzebujesz czegoś naprawdę niecodziennego? Masz pomysł, który wydaje Ci się niemożliwy do realizacji? Napisz do nas – na pewno coś wymyślimy!

Usługi z zakresu fotografii biznesowej są kierowane zarówno do klientów indywidualnych jak i firm. Szansę na zrobienie pierwszego wrażenia każdy z nas ma tylko jedno, zatem warto zadbać o to, żeby było ono jak najlepsze. Profesjonalne zdjęcie w CV, w portfolio albo na stronie internetowej może skłonić do kontaktu i sprzyja budowaniu zaufania, co zaowocuje w przyszłości. To świetna propozycja dla wszystkich tych, dla których wizerunek na rynku jest ważny.

Fotografia korporacyjna i biznesowa jest dość specyficznym działem fotografii. Chodzi w niej przede wszystkim o to, że wizerunek przedsiębiorstwa lub poszczególnych osób kreuje się za pomocą odpowiednio przygotowanych zdjęć. Jak wygląda to w praktyce? Z tego typu fotografią spotykamy się na stronach poważnych firm i instytucji, gdzie znajdują się portrety pracowników. Najlepiej ukazać ich tak, aby z jednej strony pokazać ich osobowość, z drugiej wesprzeć  wizerunek przedsiębiorstwa.

Czasem fotografujemy tylko prezesów, czy kadrę zarządzającą, ale w wielu przypadkach możemy poznać także szeregowych pracowników. Od razu łatwiej nawiązać rozmowę i podjąć współpracę z firmą, która przedstawia klientowi swój personel. Co ciekawe, na to rozwiązanie decyduje się coraz więcej małych, kilkuosobowych firm i osoby, które prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i swoje usługi prezentują w Internecie. Profesjonalna fotografia biznesowa Warszawa wiąże się z tym, że każda uwieczniona na zdjęciu osoba jest ukazana w podobny sposób. Pojawia się takie samo tło i takie samo natężenie oświetlenia.

Wszystko po to, aby na stronie była zachowana ciągłość i spójność. Warto skupić się także na mimice modeli, co jest często lekceważone. Brak naturalności, czy pewności siebie nie zachęca klientów, a wręcz działa odwrotnie. Zanim fotograf przystąpi do robienia zdjęć, nawiązuje relacje z modelem, aby wydobyć jego żywotności i naturalność.

Fotograf biznesowy tworzy plan zdjęciowy i szuka miejsca, które w danym przypadku byłoby najbardziej odpowiednie. Jego umiejętności interpersonalne pozwala także wywołać u modeli odpowiednią mimikę i nastawienie. Oprócz tego zwrócić trzeba uwagę na ubranie, swobodę i naturalność ruchów. Potem fotograf wykonuje zdjęcia, retuszuje je. Ta część zajmuje najwięcej czasu. Kompetentny fotograf, zanim dostarczy wszystkie zdjęcia, pokaże próbne zdjęcia, które zostały już wstępnie obrobione i dopiero po akceptacji klienta będzie kontynuował swoją pracę.

Fotografia biznesowa jest w pewnym sensie zbliżona do fotografii mody. Różnica tkwi w tym, że większość fotografowanych ludzi to osoby, które wcale nie lubią zdjęć albo nie mają wiele wspólnego z modelingiem, co budzi ich obawy, które niestety czasem przekładają się na jakość zdjęcia. Na szczęście fotograf takie kwestie dostrzega i jego zadaniem jest ustawienie modela tak, aby wyglądał swobodnie i profesjonalnie zarazem.

Więcej o tym, jak wygląda planowanie sesji biznesowej dla dużej firmy przeczytasz w naszym przewodniku.

Kup sesję biznesową online

Przykładowy portret biznesowy mężczyzny

Profesjonalny wizerunek

Z racji tego, że fotografie biznesowe są wykorzystywane prawie we wszystkich publikacjach, mediach oraz serwisach społecznościowych firm. Nikogo nie powinien dziwić fakt, że portret biznesowy stał się bardzo popularną i pożądaną usługą wykonywaną przez fotografów. Zdjęcia biznesowe są wykorzystywane wszędzie tam, gdzie zewnętrzny wizerunek jest istotny. Nie są potrzebne tylko tym, którzy tworzą publikacje do magazynów branżowych, czy czasopism. Dla kogo jeszcze są portrety biznesowe i jak wyglądają?

Tego typu portrety wpływają na budowę marki, pokazują kompetencję i charakter osoby na zdjęciu. Portret biznesowy różni się od zwykłego portretu fotograficznego tym, że skoncentrowany jest na budowie wizerunku specjalisty osoby, która znajduje się na portrecie. Celem portretu jest wyeksponowanie jak największej ilości cech świadczących o umiejętnościach i doświadczeniu modela. Istotne są wszystkie gesty, mimika i ubranie. Pierwsze, co należy zrobić przed sesją, to odpowiedzenie sobie na pytanie, co ma być ukazane.

Atrakcyjne portrety biznesowe

O swoich oczekiwaniach koniecznie trzeba porozmawiać z fotografem, który ma zdjęcie wykonać, aby nie było nieporozumień przy efekcie końcowym. Dodatkowo warto rozważyć skorzystanie z usług wizażystki i fryzjera. Portret biznesowy Warszawa jest czymś, co jest pożądane przez wiele firm, a ponadto jeśli jest zrobiony w sposób prawidłowy, będzie na tyle uniwersalny, wykadrowany i wyraźny, że będzie pasować zarówno do wizytówki i CV, jak i na strony internetowe i do mediów społecznościowych.

Przy panującej na każdej płaszczyźnie konkurencyjności, portret biznesowy może okazać się tym, co wyróżnia na tle konkurencji i zachęci potencjalnych klientów, czy partnerów do kontaktu. Profesjonalne fotografie biznesowe są inwestycją w budowę własnego wizerunku, która w przyszłości zaprocentuje. Na cenę biznesowej sesji zdjęciowej ma wpływ co najmniej kilka czynników. Ważne jest m.in. miejsce wykonywania zdjęć, czas fotografa i pożądana ilość zdjęć. Bardzo często ostateczna wycena jest kwestią indywidualną.

Sprawdź nas!

Jesteśmy na rynku już od 12 lat, dlatego podejmiemy każde wyzwanie fotograficzne dla Ciebie i Twojego biznesu. Fotograf Warszawa zaprasza.

Umów się na spotkanie